Ga naar de hoofdinhoud

Eet en drankstandjes in thema's

Van "WK Wielrennen: activiteiten in Rotselaar"

Ga naar het project

Eet en drankstandjes in thema van landen die deelnemen aan het WK

Reacties(3)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jaak De Pauw
Geplaatst door:Jaak De Pauw
5 jaar geleden
Indien het corona gewijs mogelijk is willen we met VIVA een drankenstand open houden.
    Profiel van Chris Verhoelst
    Geplaatst door:Chris Verhoelst
    5 jaar geleden
    Ook nog te bekijken of particulieren en verenigingen überhaupt mogen drank- en eetstanden uitbaten met de geldende Corona-maatregelen.
      Profiel van Jos Verbeeck
      Geplaatst door:Jos Verbeeck
      5 jaar geleden
      Ik vrees dat 6 maanden een te korte periode is om dit praktisch georganiseerd te krijgen. Toelating nodig van WK-organisatie? Wie wel, wie niet? Voorwaarden? WC's nodig (kosten/kuisen/...)? Muziek? ...

        Delen

        Geplaatst door

        onbekende auteur op 18 maart 2021

        Huidige status

        aangenomen