Eet en drankstandjes in thema's
Van "WK Wielrennen: activiteiten in Rotselaar"
Ga naar het project
Eet en drankstandjes in thema van landen die deelnemen aan het WK
Reacties(3)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jaak De Pauw
Geplaatst door:Jaak De Pauw
5 jaar geleden
Indien het corona gewijs mogelijk is willen we met VIVA een drankenstand open houden.
Profiel van Chris Verhoelst
Geplaatst door:Chris Verhoelst
5 jaar geleden
Ook nog te bekijken of particulieren en verenigingen überhaupt mogen drank- en eetstanden uitbaten met de geldende Corona-maatregelen.
Profiel van Jos Verbeeck
Geplaatst door:Jos Verbeeck
5 jaar geleden
Ik vrees dat 6 maanden een te korte periode is om dit praktisch georganiseerd te krijgen. Toelating nodig van WK-organisatie? Wie wel, wie niet? Voorwaarden? WC's nodig (kosten/kuisen/...)? Muziek? ...
Delen
Geplaatst door
Huidige status
aangenomen
