Ga naar de hoofdinhoud

Klimparcours met glijbaan

Van "Speelzone Max Havelaarplein"

Ga naar het project

Hallo,

Wij zijn heel blij dat er iets gaat gebeuren op ons pleintje! We zijn heel blij met de bomen en banken die jullie voorstellen, we zouden graag veel schaduw hebben.

Wat wij heel graag zouden hebben is een boot zoals in de Hertogstraat. Als dit niet kan zouden we graag een klimparcours (apenparcours) hebben zoals er in GBS Het Nest geplaatst is en aan de Sportoase (maar dan wat kleiner waarschijnlijk). We zouden ook graag individuele schommels en een glijbaan hebben.

Wij zouden ook willen dat auto's alleen parkeren op de daarvoor voorziene plaatsen. Wij fietsen graag rond het pleintje en het is een voortdurend af en aan gerij. We moeten constant opletten en voorzichtig zijn met de rondrijdende en geparkeerde auto's. Voor veel van die auto's is er eigenlijk parkeerplaats onder de appartementen.

Kunnen we er hier ook geen woonerf of zone 30 van maken want de auto's rijden vaak ook snel?

Dankjewel!

Eline (12), Marie (10) en Jules (4)

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorstel