Ga naar de hoofdinhoud

Simpelweg ISOLEREN

Van "Ideeën voor een duurzaam Rotselaar"

Ga naar het project

Het grootste potientieel van energiebesparing op particulier niveau ligt nog steeds in het isoleren van de woning. De gemeente zou deze woningen in kaart kunnen brengen en de eigenaars aanspreken op de mogelijkheden. Alle middelen op vlak van financiele en structurele ondersteuning zouden moeten aangewend worden.

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Ben Breeur
Geplaatst door:Ben Breeur
6 jaar geleden
Beste @David Vanleeuw , isolatie moet inderdaad op nummer 1 komen. Er is een energiecoöperatieve in oprichting in onze gemeente (die een samenwerking zoekt met Ecoob Leuven). Een van de doelstellingen zou kunnen zijn om oude woningen te isoleren op kosten van de coöperatieve. Het geld komt dan van de burgers en gaat naar de (minder bevoordeelde) burgers. De gemeente zou dit project op vele wijzen kunnen steunen (financieel, projectmatig, administratief, juridisch, publicitair, ...)
  • 2 likes

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Meenemen in analyse